Curs siglă proprie- ASISTENT MANAGER/ SECRETARĂ-personalizat-pt.grupuri de minim 4 participanți

asistent_managerCURS ASISTENT MANAGER /SECRETAR/ SECRETARĂ – Cod COR 334303

Momentan, nu se mai poate organiza nici un curs autorizat în acest domeniu datorită faptului că S.O- care stă la baza autorizării este foarte vechi/depășit și a fost arhivat.                                                           Lucrăm la o nouă actualizare a lui –SECRETARA-COR 412001 -cf.prevederilor Ordinului nr. 6250/2156/2022, privind aprobarea Metodologiei de elaborare, validare aprobare și gestionare a standardelor ocupaționale și a modelului de standard ocupațional, cu modificările și completările ulterioare care, sperăm că va fi aprobată și implementată curând(estimăm finalul verii).Vă invităm să urmăriți periodic – site-ul, deoarece vom posta imediat ce avem date concrete.

Asistent managerul este “mana dreapta” a directorului, fiind puntea de legatura dintre acesta si publicul intern sau extern al organizatiei.

Activități specifice ocupației:

  • Comunicare
  • Cooperare
  • Planificare
  • Perfecţionare proprie
  • Administrarea resurselor umane

SARCINI, RESPONSABILITĂŢI, ACTIVITĂȚI:

1. Pregătește, organizează, întreține spațiul de lucru și echipamentele specifice
2. Cunoaște și aplică prevederile legale referitoare la sănătatea şi securitatea în muncă şi
în domeniul situaţiilor de urgenţă
3. Cunoaște și aplică normele de protecție a mediului
4. Aplică prevederile legale referitoare la evidenţa, gestionarea şi arhivarea documentelor
5. Aplică prevederile legale referitoare la protecția datelor cu caracter personal
6. Preia si direcționează apelurile telefonice.
7. Întâmpină și asistă vizitatorii, anunță persoanele de contact din societate, urmează
regulile de acces a persoanelor străine în zona de birouri.
8. Răspunde de activităţile de protocol din cadrul firmei și/sau la deplasările oficiale
organizate extern.
9. Preia, înregistrează, transmite corespondenta electronică la compartimentele implicate.
10. Arhivează electronic corespondența primită din partea partenerilor, clientilor,
angajaților.
11. Redactează corespondența de afaceri necesară activității zilnice.
12. Asigură transmiterea documentelor prin poștă, fax, e-mail.
13. Urmăreşte primirea notelor şi a documentelor solicitate de către manager de la
servicii/subordonați.
14. Asigură transmiterea documentelor primite de la manager către servicii/subordonați.
15. Procesează instrucțiuni și diseminează comunicări interne.
16. Stabilește contacte interne și externe, utilizând diferite canale de comunicare.
17. Programează audiențe și reuniuni.
18. Menţine relaţia cu partenerii şi clienţii / companiei instituției.
19. Convoacă participanții la ședințele companiei /instituției.
20. Participă la reuniuni/întâlniri de lucru și redactează minutele/rapoartele.
21. Asigură managementul datelor privind persoanele de contact externe.
22. Actualizează baza de date/ documente.
23. Participă la organizarea evenimentelor din cadrul companiei /instituției.
24. Coordonează evenimentele din cadrul companiei /instituției.
25. Participă la organizarea și desfășurarea de evenimente și acțiuni de promovare a /
companiei instituției.
26. Î ntocmește rapoarte de lucru , elaborează documente și rapoarte cerute de manager.
27. Asigură actualizarea şi transmiterea informaţiilor privind modificările în legislaţie
relevante pentru activitatea companiei /instituției.

COMPETENȚE:

1. Organizarea spațiului de lucru și asigurarea funcționalității echipamentelor specifice
2. Aplicarea prevederilor legale referitoare la sănătatea şi securitatea în muncă şi în domeniul
situaţiilor de urgenţă
3. Aplicarea normelor de protecție a mediului
4. Cunoașterea și aplicarea prevederilor legale referitoare la evidenţa, gestionarea şi
arhivarea documentelor
5. Cunoașterea și aplicarea prevederile legale referitoare la protecția datelor cu caracter
personal
6. Dezvoltarea relațiilor de colaborare și lucru în echipă
7. Aplicarea tehnicilor de comunicare interpersonale și instituționale
8. Cunoașterea și utilizarea mijloacelor digitale de informare și comunicare
9. Cunoașterea și utilizarea conceptelor și limbajului de specialitate specific domeniului
companiei/instituției
10. Administrarea agendelor zilnice de lucru
11. Gestionarea și procesarea informațiilor și diseminarea comunicărilor interne și externe
12. Planificarea și pregătirea audiențelor și asistarea vizitatorilor
13. Planificarea, pregătirea, organizarea și coordonarea reuniunilor interne și externe
14. Participarea la organizarea și desfășurarea de evenimente și acțiuni de promovare a
companiei/instituției
15. Elaborarea de materiale, rapoarte de lucru, rapoarte ale reuniunilor
16. Gestionarea și actualizarea bazei de date
17. Asigurarea diseminării documentelor legislative actualizate  de acces la program

Condiții: -inv. liceal, fără diplomă de bacalaureat

Durata totală nr. ore 1080 din care:

  • 360 ore de teorie, se vor stabili de comun accord cu participanții, la sediul nostru din Bd. Unirii
  • 720 ore de practică (practica se realizează în mediul real de lucru existent la locurile de muncă ale cursanților pe baza convenției de practică încheiată între furnizorul de formare profesională, angajator și cursant)
  • 6 MODULE curs:

    • M1. Comunicare organizațională- 90 ORE
    • M2. Cooperare – 90 ORE
    • M3. Organizare și – 90 ORE
    • M4. Administrarea resurselor umane
    • M5. Înregistrarea, evidența și salarizarea lucrătorilor
    • M6. Gestionarea și arhivarea documentelor

Taxă curs:

  • 2500 lei – se poate achita în rate, prima rată în valoare de minim 500 lei
  • 2000 lei – pentru plata integrală la înscriere

Perioadă curs: în curs de acreditare, grupă în formare pentru perioada august-septembrie 2023

Pentru inscriere: vă așteptăm la sediul nostru din:  Bd. Unirii, nr 71, bl G2C, et 2, ap 6, interfon 06, sector 3, București –harta; de luni – vineri de la 10.00 -16.00 sau puteți trimite actele necesare la dosar (ci, cert naștere, certificat căsătorie, diploma de studii) scanate – prin e-mail office@raminfo.ro sau raminfotraining@gmail.com.

  • dupa efectuarea plații se va trimite OP-ul scanat prin email.
  • costul cursului poate fi dedus din impozitul pe profit/venit conf. art. 34 din OG 129/2000.

 

Va asteptam cu drag.

    Nume (obligatoriu)

    E-mail(obligatoriu)

    Telefon (obligatoriu)

    Subiect

    Mesaj