Descriere
CURS calificare SECRETARĂ – Cod COR 412001- 1080 ore- 10 module
Secretarii – îndeplinesc o varietate de sarcini administrative pentru a ajuta la buna funcționare a unei organizații: Răspund apelurilor telefonice, redactează și trimit mesaje prin e-mail, preiau mesaje gestionează agende de lucru, organizează întâlniri, îndosariază documente, organizează și asistă la organizarea de întâlniri și gestionează baze de date.
Activități specifice ocupației:
- Pregătește, organizează, întreține spațiul de lucru, mijloacele și echipamentele specifice
- Cunoaște și aplică prevederile legale referitoare la sănătatea şi securitatea în muncă şi în domeniul situaţiilor de urgenţă
- Cunoaște și aplică normele de protecție a mediului
- Aplică prevederile legale referitoare la protecția datelor cu caracter personal, asigurând confidențialitatea datelor pe care le gestionează
- Aplică prevederile legale referitoare la evidenţa, gestionarea şi arhivarea documentelor
- Preia si direcționează apelurile telefonice.
- Preia, înregistrează, transmite corespondenta electronică la compartimentele implicate
- Urmăreşte primirea notelor şi a documentelor solicitate de către manager de la servicii/subordonați.
- Asigură transmiterea documentelor primite de la manager către servicii/subordonați.
- Procesează instrucțiuni și diseminează comunicări interne.
- Stabilește contacte interne și externe, utilizând diferite canale de comunicare
- Asigură protocolul pentru interviurile și audiențele cu clienți/parteneri de afaceri, promovând o bună imagine a organizației printr-o atitudine adecvată
- Răspunde de activităţile de protocol la deplasările oficiale.
- Planifică întâlnirile interne și externe ale organizației
- Organizează întâlnirile de lucru Convoacă participanții la ședințele companiei /instituției
- Menţine relaţia cu partenerii şi clienţii organizației.
- Redactează corespondența de afaceri necesară activității zilnice.
- Participă la reuniuni/întâlniri de lucru și redactează minutele/rapoartele
- Întocmește rapoarte de lucru, elaborează documente și rapoarte cerute de manager
- Arhivează electronic corespondența primită din partea partenerilor, clientilor, angajaților
- Asigură managementul datelor privind persoanele de contact externe.
- Actualizează baza de date/ documente.
- Coordonează evenimentele de protocol și acțiunile de promovare din cadrul organizației
- Asigură actualizarea şi transmiterea informaţiilor privind modificările în legislaţie relevante pentru activitatea organizației
- Rezolvă și alte dispoziții primite de la superiorul ierarhic, în limitele respectării prevederilor legale
- Respectă confidențialitatea informațiilor și datelor la care are acces în activitatea curentă
- Respectă procedurile interne ale organizației
- Asigură permanenta dezvoltare și îmbunătățire a propriilor competențe
Conditii:
- Învățământ liceal, fără diplomă de bacalaureat
Acte necesare la inscriere:
- copie BI/CI
- copie certificat de nastere
- copie diploma de studii
- copie certificat de casatorie (pentru doamne daca este cazul)
Atribuţiile generale pentru o persoană care ocupă postul de asistent manager pot fi următoarele:
- asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;
- se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere;
- se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru);
- stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului disponibil;
- se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.);
- întâmpină (şi conduce) persoanele pe care managerul urmează să le întâlnească;
- organizează şi coordonează întâlniri şi conferinţe;
- concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte;
- poate reprezenta managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent;
- primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne;
- pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces.
Durata totală :1080 ORE din care: 360 ore de teorie + 720 ore de practică
– practica se realizează în mediul real de lucru existent la locurile de muncă ale cursanților pe baza convenției de practică încheiată între furnizorul de formare profesională, angajator și cursant)
– 10 MODULE= 5 CURSURI de INIȚIERE care pot fi finalizate cu examinare și certificare
- Modul 1 –SECRETARIAT ADMINISTRATIV – 195 ore(65 ore teorie+130 ore practică)
- Modul 2- MANAGEMENT ADMINISTRATIV – 240 ore(80 ore teorie+160 ore practică)
- Modul 3- COMUNICAREA EFICIENTĂ ÎN CADRUL ORGANIZAȚIEI – 255 ore(85 ore teorie+170 ore practică)
- Modul 4 –CORESPONDENȚA DE AFACERI – 225 ore(75 ore teorie+150 ore practică)
- Modul 5- MANAGEMENTUL RELAȚIILOR PROFESIONALE- 165 ore(55 ore teorie+110 ore practică)
- După parcurgerea tuturor modulelor, se poate obține Certificarea de CALIFICARE în ocupația SECRETARĂ
TAXA CURS:(1080 ore): 1900 euro sau 400 euro/->negociabil (in functie de nr.participantilor si alti factori)
Taxa de curs poate fi achitata ai in rate!
Perioada curs:
Cursul conține 195 ore (teorie +exerciții practice)
Cuprinde elementele esențiale ce caracterizează activitatea unui secretar/ asistent manager și dezvoltă în principal, abilitățile de organizare și comunicare și se referă la:
-
Cunoștințe de bază PC pentru corespondența internă și de afaceri
-
Realizarea de rapoarte de activitate și prezentări în Power Point
-
Planificarea și organizarea activității
-
Crearea de conținut specific activității
-
Gestionarea zilnică a activității
-
Prioritizarea activităților și organizarea agendei de lucru
-
Prevederi legislative generale privind practicarea ocupației
Certificatele se elibereaza in conformitate cu OG 129/2000 republicata, în baza autorizatiei emise de MMPS.
- Costul oricarui curs de formare, autorizat MMPS, se poate deduce din impozitul pe profit / venit conform art 34 din OG 129/2000, republicata, care prevede ca “societatile comerciale, companiile, societatile nationale, unitatile cooperatiste, regiile autonome si alte institutii pot efectua cheltuieli pentru formarea profesionala a salariatilor, cheltuieli care se deduc, dupa caz, din impozitul pe profit sau din impozitul pe venit”.
- © Copyright Toate informatiile puse la dispozitie prin intermediul acestui material si al cursului (structura, continutul, durata, modul de prezentare, denumiri module) – sunt proprietatea Ram-Info si sunt inregistrate si protejate prin legea privind dreptul de autor si drepturile conexe, nr 8/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
Informatii despre data de incepere a cursului, program, desfașurare, taxă de curs: http://www.raminfo.ro/home/program-cursuri/
Nota: – In cazul sustinerii acestui curs in alta localitate, este necesar un numar minim de 10-12 participanti, asigurarea salii de curs, cazarea formatorului pe perioada derularii cursului si transportul.
[box] Persoanele din alte localitati pot participa la curs in sistem ID (invatamant la distanta). Pentru mai multe detalii referitoare la modul de desfasurare, va rugam sa ne contactati telefonic. Finalizarea cursului si obtinerea certificatului MMPS – se realizeaza in urma parcurgerii unei pregatiri intensive la sediul nostru si examinare finala…..detalii aici