CURS SECRETARIAT ADMINISTRATIV / ASISTENT MANAGER
Din păcate,Standardul Ocupațional al ocupației ASISTENT MANAGER, împreună cu multe altele- cf.noilor norme europene, au fost arhivate anul trecut și nu mai pot fi utilizate….(sunt ocupatii ce pot fi înlocuite curând cu AI).
Datorită celor peste 20 ani de experiență și al numarului mare de absolvenți și doritori ai acestui curs, suntem solicitati permanent pentru această calificare, care, practic nu mai există pe piața din România și, introducem o nouă calificare -S.O pentru ocupația SECRETARA-COR 412001, care va demara pe data de 17 August 2024 cu Modulul 1-SECRETARIAT ADMINISTRATIV – curs de INIȚIERE- 195 ore(65 ore teorie+130 ore practică)
Cursul conține 195 ore (teorie +exerciții practice)
Cuprinde elementele esențiale ce caracterizează activitatea unui secretar/ asistent manager și dezvoltă în principal, abilitățile de organizare și comunicare și se referă la:
- Cunoștințe de bază PC pentru corespondența internă și de afaceri
- Realizarea de rapoarte de activitate și prezentări în Power Point
- Planificarea și organizarea activității
- Crearea de conținut specific activității
- Gestionarea zilnică a activității
- Prioritizarea activităților și organizarea agendei de lucru
- Prevederi legislative generale privind practicarea ocupației
Documente necesare la inscriere:
- copie buletin / C.I.
- copie certificat de nastere
- copie certificat casatorie(daca este cazul)
- copie diploma de studii.
CONDIȚIE de participare:- minim învățământul liceal (12 clase) – fără diploma de bacalaureat
După parcurgerea cursului/ modulului și al evaluarilor parțiale+ examinarea MMSS – Se eliberează Certificatul de absolvire al cursului de inițiere AUTORIZAT ANC și MMSS cu următoarele competențe:
- Utilizarea instrumentelor și aplicațiilor digitale pentru planificarea și organizarea activității
- Utilizarea instrumentelor digitale pentru crearea de conținut
- Planificarea și administrarea agendelor zilnice de lucru
- Aplicarea prevederilor legale referitoare la sănătatea şi securitatea în muncă şi reglementările în domeniul situaţiilor de urgenţă
- Aplicarea normelor de protecție a mediului
Această formare autorizată este foarte solicitată pe piața actuală a forței de muncă, și reprezinta un job care nu va îmbatrini niciodată și care se va dezvolta permanent.
Acest curs – se adresează tuturor persoanelor care vor sa îmbrațiseze această meserie sau celor care doresc să isi perfecționeze cunoștințele necesare pentru un astfel de post..
Este cunoscut faptul ca prezența unei secretare într-o companie sau organizație este esențială iar pregătirea, calitatile și profesionalismul acesteia fac adesea ca lucrurile sa meargă bine într-o companie.
Secretara deține o pozitie cheie in organigrama oricarei companii si raspunde de partea de organizare a activității directorilor sau șefilor de departamente, capacitatea de mediere între funcții ierarhice diferite sau comunicarea cu diverși colaboratori sau parteneri exteriori, lucrul cu documente esențiale și multe alte atribuții importante. În spatele succesului unei companii se ascund abilitățile și talentul secretarei.
Cursul SECRETARĂ – acoperă o gamă largă de calități pe care trebuie sa le posede o secretară / asistent manager:
- capacitatea de a comunica eficient
- abilitatea de a crea și intocmi corect documente.
- utilizarea calculatorului si organizarea fisierelor
- capacitatea de a planifica și administra agendele de lucru
TAXA CURS:195 ore (65 ore teorie + 130 ore practică):
- 400 euro/1900 lei + 65 lei examinare finală => poate fi achitata in 2-3 rate
- 1600 lei+ 65 lei examinare finală ==>OFERTĂ SPECIALĂ- pentru Înscriere și plată integrală pană la data de: 10 AUGUST 2024
IMPORTANT !!!
- Certificatele se elibereaza in conformitate cu OG 129/2000 republicata, in baza autorizatiei emise de MMSS
- Costul oricarui curs de formare, autorizat MMPS, se poate deduce din impozitul pe profit / venit conform art 34 din OG 129/2000, republicata, care prevede ca “societatile comerciale, companiile, societatile nationale, unitatile cooperatiste, regiile autonome si alte institutii pot efectua cheltuieli pentru formarea profesionala a salariatilor, cheltuieli care se deduc, dupa caz, din impozitul pe profit sau din impozitul pe venit”.
- © Copyright Toate informatiile puse la dispozitie prin intermediul acestui material si al cursului (structura, continutul, durata, modul de prezentare, denumiri module) – sunt proprietatea Ram-Info si sunt inregistrate si protejate prin legea privind dreptul de autor si drepturile conexe, nr 8/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
Informatii despre data de incepere a cursului, program, desfașurare, taxă de curs: http://www.raminfo.ro/home/program-cursuri/
Va așteptăm cu drag.