Curs ”COMUNICAREA EFICIENTĂ”

“Cuvintele sunt cu adevărat mijlocul de comunicare cel mai puţin eficient. Ele sunt cele mai expuse la intrepretări greşite şi cel mai adesea prost înţelese.” – Neale Donald Walsch

Cea mai importantă abilitate în zilele noastre este să știm să comunicăm eficient, persuasiv, clar, cu impact indiferent de diversitatea situațiilor pe care le întampinăm.

Comunicarea este vehiculul care stă la baza relațiilor interumane și este fundamentul tuturor lucrurilor.

Comunicăm prin persoana noastră, fizicul nostru, prin acțiunile noastre și mai ales prin caracterul nostru. Modul în care comunicăm determină succesul nostru personal și profesional. Ceea ce noi comunicăm este ceea ce este înțeles de către ceilalți..….detaliiimages SAGEATA

Beneficii obținute în urma cursului:

  • Veți înțelege cum funcționează fluxul comunicării eficiente
  • Veți învăța tehnici pe care le veți aplica în comunicare
  • Vă veți analiza și identifica blocaje la nivel de comunicare
  • Veți depăși temeri prin exercițiu și aplicarea tehnicilor de comunicare
  • Veți comunica cu impact în orice context vă aflați
  • Veți vinde, negocia și veți fi mai persuasiv în relațiile de business

Cursul se adresează: General Managerilor, Project Managerilor, Office Managerilor, Asistent Managerilor, Antreprenorilor, Freelancerilor, formatorilor, profesorilor, medicilor, consilierilor, asistenților, facilitatorilor, secretarelor, etc.

Taxa: 600 450 leipreț special luna februarie + 50 lei examinare finala

Perioada:  2 zie 05 – 06 martie 2016  – 10.00 – 18.00

Competențe dobândite:

  • stiluri de comunicare
  • comunicarea în cadrul echipei
  • comunicarea cu șefii, dar și cu subalternii
  • stiluri în negociere
  • comunicarea verbală
  • comunicarea nonverbală
  • comunicarea cu persoanele dificile
  • metode de îmbunătățire a procesului de comunicare.

Abilități ce vor fi dezvoltate:

  • abilitatea de a transmite eficient mesaje verbale și nonverbale
  • aplicarea tehnicilor de comunicare
  • creșterea capacității de comunicare
  • îmbunătățirea abilităților de comunicare verbală și nonverbală
  • abilitatea de a descifra mesajele verbale și non verbale transmise de parteneri
  • capacitatea de a înțelege tendințele partenerului de negociere.

Condiții :
• studii medii

Acte necesare la înscriere:
• copie BI/CI
• copie certificat de naștere
• copie diplomă de studii
• copie certificat de casătorie (pentru doamne daca este cazul)

Vă așteptăm cu drag

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.