Curs interactiv COMUNICARE MANAGERIALĂ EFICIENTĂ
dedicat rolului Asistentului de manager în concordaţă cu nevoile economiei globale.
Cursul se adresează asistentelor care au primit o formaţie specifică, dar caută trucuri şi practici încercate, fondate pe experientă, dorind să promoveze şi să îşi dezvolte abilităţile de specialitate şi, de asemenea, să câştige în eficacitate zilnic, pentru a-şi putea consacra timp misiunilor noi, cu valoare adaugată.
Cursul se va desfaşura ca program de TRAINING LA NIVEL AVANSAT iîn domeniul compententelor legate de COMUNICARE şi PR specifice activităţii de asistent manager.
Cursul este acreditat de MMPS iar la sfârşitul lui se acordă Certificat de absolvire, însoţit de Suplimentul descriptiv cu competenţele dobândite.
Modificările continue ale mediului ambiant modifică, permanent şi meseria de Asistent Manager. În acest context, din ce din ce în ce mai multe secretare moderne sunt puse în situaţia de a desfăşura activităţi care intrau, în mod tradiţional, în atribuţiile departamenelor de PR si/sau de comunicare:
• organizarea de evenimente
• redactarea de newslettere
• realizarea unor materiale de comunicare corporatistă – cataloage, agende, calendare
• relaţia cu presa
• gestionarea primului nivel de tratament al relaţiei cu clientul
Mai mult, asistenta zilei de azi:
• este un veritabil liant intre manager şi echipa acestuia
• negociază cu furnizorii
• gestionează reînnoirea contractelor de mententantă
• supraveghează cheltuielile de funcţionare a firmei (si nu numai)
• trebuie sa se adapteze, continuu, într-un mediu tehnologic aflat în continuă schimbare
• are un aport semnificativ în actul decizional managerial, prin implicarea sa în proiecte de anvergură
Eficienta activitatii de secretariat implica atat competente strategice, cat si expertize in domenii dintre cele mai diverse si, in mod deosebit, in domeniul comunicarii!
Cursul se axeaza pe probleme aplicate ale participanţilor, probleme care îsi vor găsi soluţie în cadrul celor 2 zile de curs.
În acest sens, în cadrul înscrierii, participanţii sunt rugaţi să menţioneze 2 speţe reale cu care se confruntă în cadrul companiei pe care o reprezintă. Studiile de caz vor fi centralizate şi se vor regăsi la mape, urmând a fi dezbatute/comentate impreună cu trainerul.
Detalii despre achitarea taxei si inscriere puteti solicita la sediul nostru din Calea Mosilor, nr.124 sau la tel / fax: 0213116303, mobil: 0728 120 340, 0723 163 926, 0722 675 316,
web: www.raminfo.ro
Pentru a asigura o cat mai buna interactivitate si discutii interpersonale eficiente, limitam numarul locurilor la maximum 15 de persoane.
Va multumim si va asteptam cu drag!